Якщо не виходить створити е-лікарняний…
З 1 жовтня в Україні відбувся перехід до електронної форми листків непрацездатності, тобто на сьогодні лікарі формують лише е-лікарняні.
Як формуються е-лікарняні?
Процес формування е-лікарняного заснований на інформаційній взаємодії інформаційних ресурсів закладів охорони здоров’я та Пенсійного фонду України.
Найпоширеніша помилка – неактуальні дані
Повідомлення про помилку “Особа відсутня у Реєстрі застрахованих осіб” зумовлене невідповідністю персональних даних особи, яка звернулась до лікаря, та відомостей про неї у Реєстрі застрахованих осіб.
Найчастіше це виникає при зміні прізвища особою, та відповідно, після отримання нового паспорта (нова серія та номер паспорта).
Як актуалізувати свої дані?
З метою актуалізації своїх персональних даних громадяни повинні подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто (або через представника) Анкету застрахованої особи і документи, що ідентифікують та підтверджують інформацію про особу.
Також є можливість надати Анкету засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Важливо!
Своєчасне повідомлення про зміни у персональних даних особи дозволить своєчасно отримати електронний листок непрацездатності та виплати від роботодавця та Фонду соціального страхування.
Головне управління Пенсійного фонду України
в Кіровоградській області
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)