

У вересні у «Прозорому офісі» Кропивницького найбільш затребуваними були державні реєстраційні послуги та послуги ПФУ у Кіровоградській області.
Загалом адміністратори, державні реєстратори, державні службовці та посадові особи органів місцевого самоврядування прийняли до опрацювання 13 тисяч 880 заяв про надання послуг.
У розрізі звернень за послугами:
1. Державні реєстраційні послуги (департамент надання адміністративних послуг міської ради) – 5157 заяв (у т.ч.):
1.1) 4472 заяви/послуги у сфері реєстрації місця проживання;
1.2) 453 заяви (послуги) у сфері реєстрації речових прав
1.3.) 232 заяви (послуги) у сфері реєстраційних дій юридичних осіб та ФОП;
2. Пенсійні і соціальні послуги (сервісний центр ГУ Пенсійного фонду України в області) – 3936 заяв;
3. Соціальні послуги (департамент соцполітики міської ради) – 2 509 заяв;
4. Адміністративні послуги (департамент надання адміністративних послуг міської ради) – 2308 заяв.
За консультаціями до Центру надання адмінпослуг звернулося більше 12 тисяч.
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)