У першому півріччі до Департаменту надійшло 104 звернення громадян
Робота зі зверненнями громадян в департаменті надання адміністративних послуг міської ради проводиться згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження міського голови “Про організацію роботи виконавчих органів Міської ради міста Кропивницького зі зверненнями громадян”.
Протягом першого півріччя 2021 року до департаменту надійшло 104 звернення громадян.
З них: безпосередньо до департаменту - 53 звернення, через відділ звернень громадян міської ради - 12 звернень, з «гарячої лінії» міського голови - 11 зверненнь, з Кіровоградського обласного контактного центру - 4 звернення, з урядової «гарячої лінії» - 4 звернення громадян, у т.ч. 20 в електронній формі.
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)