Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького "Прозорий офіс"
25006, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 41/26, email: cnap@krmr.gov.ua
Новини

У нинішньому році «Прозорий офіс» уже реалізував кілька важливих проєктів

Понеділок, 2 серпня 2021 15:07

- Департамент надання адміністративних послуг міської ради, як координатор «Прозорого офісу», вживає заходів стосовно збільшення надходжень до бюджету територіальної громади, - наголосив його керівник Олександр Нікітенко під час виступу на апаратній нараді міського голови Андрія Райковича сьогодні.

 

Підписано меморандум про співпрацю між Кропивницької міської радою, відділенням Нотаріальної палати України в Кіровоградській області та Південно-Східним Міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Дніпро), яким передбачено надходження до бюджету громади плати за надання витягу з інформаційної системи «Реєстр Кропивницької міської територіальної громади». Сума адміністративного збору складає 60,00 грн. за 1 витяг. Плата за надання витягу надається з 01.06.2021 року. Наразі підключено більше 30 нотаріусів, які за формування витягу із Реєстру перерахували у міський бюджет більше 42 тисяч гривень (станом на 28.07.2021).

 

«Прозорий офіс» розпочав роботу з видачі та переоформлення ID-паспортів та закордонних паспортів. Послуга також є платною і користується значною популярністю серед мешканців Кропивницького.

 

Найближчим часом заплановано розпочати надавати послуги із реєстрації нових автомобілів та заміни водійських посвідчень на платній основі.

 

- За оперативною інформацією про стан виконання надходжень до бюджету територіальної громади Кропивницького, у першому півріччі 2021 року за надання адміністративних послуг надійшло – 6 млн 254,1 тис. грн, що склало 80,02% планового показника (план – 7 млн 814 тис. 900 грн). Як бачите, маємо позитивну динаміку надходжень до міського бюджету у порівнянні з І-м кварталом поточного року, зауважив директор департаменту надання адміністративних послуг Олександр Нікітенко.

 

До негативних факторів, що спричинили недовиконання надходжень, керівник «Прозорого офісу» відніс введення в дію частини 3 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що надало право нотаріусам вчиняти реєстраційні дії і, як наслідок, спричинило зменшення кількості заявників до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для вчинення таких дій. Крім того, плата за вчинені реєстраційні дії нотаріусами, відповідно до Бюджетного кодексу, спрямовуються до Державного, а не місцевого бюджету.

 

Міський голова Андрій Райкович наголосив, що «Прозорий офіс» і надалі повинен працювати у напрямку як збільшення кількості надання мешканцям Кропивницького послуг, так і їх якості.

 



Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адреса центру:
вул. Архітектора Паученка, 41/26
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)