Новини
Реформа ЦНАПів: у парламент подано проєкт закону
П'ятниця, 3 січня 2020 09:48
Українці потребують якісного державного сервісу, а ЦНАПи – грамотної реформації. Мінцифра спільно з іншими відомствами продовжує активно працювати над цим.
У Верховній Раді зареєстрували проєкт закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі».
Чому це важливо?
Плутанина через функціонування на одній території одночасно ЦНАПів, утворених РДА, та ЦНАПів, утворених органами місцевого самоврядування, призводить не лише до витрачання чималих бюджетних коштів, а й певних незручностей для громадян. Проблема посилюється ще й тим, що конкретні вимоги до роботи ЦНАПів взагалі відсутні.
Ще один недолік полягає в тому, що адміністративні послуги надаються не у центрі, а через центр. Це означає, що комплекс працює переважно на прийом/видачу документів. У результаті – громадянам доводиться відвідати ЦНАП як мінімум двічі. Така практика є марнотратством, оскільки більшість центрів підключені до основних національних електронних інформаційних ресурсів, а отже послуги надавати можна безпосередньо у ЦНАПі.
На ефективність роботи центрів негативно впливає і застарілість Єдиного державного порталу адміністративних послуг – інформація вноситься у ручному режимі, портал має неактуальний інтерфейс та програмні засоби, до того ж перелік доступних публічних послуг значно обмежена.
Як саме ухвалення законопроєкту вплине на сферу надання адміністративних послуг?
-
Ліквідувавши ЦНАПи при РДА та створивши ЦНАПи при органах місцевого самоврядування, держава зможе не лише значно зекономити бюджетні кошти, а й зробити процес отримання послуг комфортнішим;
-
Розшириться спектр послуг, що надаватимуть у ЦНАПах – окрім усіх адміністративних послуг органів місцевого самоврядування та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, українці також отримають доступ до інших публічних послуг, що раніше не надавалися у ЦНАП.
-
Створення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг з сучасним програмним забезпеченням не лише удосконалить процес надання послуг у електронному вигляді, а й спростить роботу адміністраторів;
-
Запровадивши механізм моніторингу якості надання адміністративних послуг та надавши відповідні повноваження Мінцифрі, держава отримає ефективний інструмент підвищення рівня якості державного сервісу.
Отримавши повноваження звертатися до адміністративного суду, ми зможемо захищати права громадян у сфері надання адміністративних послуг.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
Адреса центру:
вул. Архітектора Паученка, 41/26
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)