Найбільше мешканці територіальної громади звертаються стосовно реєстрації місця проживання
У 2021 році до департаменту надання адміністративних послуг, що здійснює організаційне забезпечення роботи Центру надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» надійшло 208 звернень громадян.
Робота зі зверненнями громадян в департаменті надання адміністративних послуг міської ради проводиться згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження міського голови “Про організацію роботи виконавчих органів Міської ради міста Кропивницького зі зверненнями громадян”.
З них: безпосередньо до департаменту — 115 звернень, через відділ звернень громадян міської ради — 22 звернення, з «гарячої лінії» міського голови — 22 звернення, з Кіровоградського обласного контактного центру — 9 звернень, з урядової «гарячої лінії» - 7 звернень громадян, у т.ч. 30 в електронній формі і 2 подяки посадовим особам департаменту.
У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо реєстрації місця проживання/перебування особи, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно, тощо.
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)