Кропивничани можуть оцінити якість послуг у «Прозорому офісі»
Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість послуг. Саме для цього міністерство запустило першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.
Ключова точка доступу зараз — це ЦНАПи. Лише за минулий рік мешканці Кропивницької міської територіальної громади на отримання адміністративних та соціальних послуг подали до «Прозорого офісу» понад 275 тисяч заяв.
Раніше відгуки про якість послуг у Центрах надання адміністративних послуг збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними.
Наразі оцінити якість держсервісу можна у будь-який зручний для відвідувачів спосіб:
- Під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. QR-коди розміщено на видних місцях, а також на персональних табличках реєстраторів, адміністраторів та інспекторів офісу.
- У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.
- На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.
За минулий рік через електронні сервіси «Прозорий офіс» отримав більше 120 відгуків, з яких 95 схвально оцінили якість роботи, 20 незадовільно, а 7 заявників висловили власні пропозиції стосовно покращення роботи.
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)