Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького "Прозорий офіс"
25006, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 41/26, email: cnap@krmr.gov.ua
Новини

Корегуюча заява-розрахунок: формуємо правильно!

Четвер, 22 серпня 2024 15:50

Після того, як заяві-розрахунку страхувальника, яка подана в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надано статус “Оплачено”, може з’явитись необхідність корегування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум.

 

“Корегування збільшення” – це отримання додаткового фінансування (дозамовлення), “Корегування зменшення” – повернення вже отриманих сум.

 

Також можливе “Корегування “несумових” параметрів” – виправлення інформації про застраховану особу, стаж, пільгу постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, реквізити лікарняного, причину непрацездатності (для паперових листків непрацездатності), тощо – нульова корегуюча.

 

Всі корегування відбуваються шляхом створення нової заяви-розрахунку, з ознакою “корегуюча”.

 

Алгоритм створення корегуючої заяви-розрахунку:

 

У розділі “Заява-розрахунок” створити “нову” ввести номер заяви-розрахунку, яка буде корегуватись (тобто основна заява-розрахунок) натиснути “Продовжити” відмітити “галочкою” листок непрацездатності, який потрібно відкорегувати обрати тип корегування (збільшення, зменшення, корегування “несумованих” параметрів) ввести правильні показники (вірні дані, які б мали бути).

 

Варто зауважити!

 

До корегуючої заяви-розрахунків страхувальнику потрібно підкріпити скановану копію листа з детальним описом причини виникнення помилки.

 

Якщо тип корегування заяви-розрахунку “Корегування збільшення”, то підкріплюється сканований лист з поясненням, якщо “Корегування зменшення” – підкріплюється сканований лист з поясненням та сканована копія платіжного доручення про повернення коштів до Пенсійного фонду України.

 

Нагадуємо!

У головному управлінні функціонує “гаряча” лінія відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності (099-662-93-91), на яку можна звертатись у разі виникнення запитань щодо формування корегуючих заяв-розрахунків.



Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адреса центру:
вул. Архітектора Паученка, 41/26
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)