До уваги отримувачів житлових субсидій! Нагадуємо, куди і кому потрібно звертатися для їх оформлення
Для більшості українців, яким призначали субсидію під час неопалювального сезону, Пенсійний фонд України здійснить розрахунок самостійно. Самому жодних додаткових дій вчиняти не потрібно. Також автоматично перерахують субсидію домогосподарствам, чия виплата у неопалювальний сезон дорівнювала 0 грн.
У Кропивницькому функціонує три центри Пенсійного фонду: на Балашівці, в сервісцентрі в районі вулиці Полтавської, у центрі у ЦНАП «Прозорий офіс».
- відділ обслуговування громадян № 2 (вул. Євгена Маланюка, 15, 0522-33-04-41, понеділок – четвер: 8:00-17:00, пʼятниця - до 16:00, доступний онлайн-запис на прийом);
- відділ обслуговування громадян № 3 (вул. Дарвіна, 29, 0522-56-96-08, понеділок – четвер: 8:00-18:00, пʼятниця - до 17:00);
- відділ обслуговування громадян № 1 – ЦНАП «Прозорий офіс» (вул. Архітектора Паученка, 41/26, 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні), понеділок – четвер: 8:00 - 17:00, пʼятниця - до 16:00, доступний онлайн-запис на прийом);
Звернутися із документами до органів ПФУ для розрахунку і призначення субсидій потрібно:
- тим, хто раніше не одержував цієї допомоги від держави і планує оформити житлову субсидію вперше;
- людям, яким не була призначена субсидія у попередньому періоді через наявну заборгованість (проте її вдалося погасити або реструктуризувати).
Крім того, якщо у вас відбулися зміни у майновому стані (наприклад, хтось із членів домогосподарства придбав квартиру/земельну ділянку/авто) чи складі родини (наприклад, доросла дитина тепер живе окремо, або хтось виїхав за кордон), змінився соціальний статус чи перелік житлово-комунальних послуг, потрібно подати до ПФУ інформацію про такі зміни упродовж 30 днів. (Детальніше про майнові обмеження ми розповідали тут - https://www.msp.gov.ua/news/16211.html).
Звертаючись до Пенсійного фонду України особисто, подайте такі документи:
- заяву про призначення та надання житлової субсидії,
- декларацію про доходи й витрати осіб, які звернулися за призначенням допомоги.
- за потреби – копії офіційних документів, що засвідчують особливі обставини (наприклад, довідку ВПО, договір оренди житла, договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг тощо).
Закликаємо жителів громади, обирати ближчу до вас локацію ПФУ, де нададуть усі послуги. Не варто, долати півміста і вичікувати своєї черги. До того ж, у період оформлення пільг і субсидій кількість заявників зростає у рази.
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)