Дія вже стала частиною життя українців
Київський міжнародний інститут соціології провів телефонне опитування, яке показало, що шість із десяти українців цього року користувалися послугами онлайн. Найбільше українці користувалися порталом та застосунком Дія.
За рік 60% українців скористалися електронними послугами
Найпопулярнішими послугами стали:
- ті, що стосуються авто (15%)
- отримання паспортів та інші послуги Державної міграційної служби (14%)
- отримання субсидій (13%)
- пенсійного забезпечення (11,5%)
- приватного підприємництва (11%)
- оподаткування (10,5%)
- отримання інформації з державних реєстрів (10%)
Найбільше держпослугами онлайн користувалися молоді жителі великих населених пунктів із вищою освітою. Проте серед 70-річних принаймні однією послугою користувалися 32% українців.
З повним текстом дослідження можна ознайомитися за посилання - it.ly/e-services-usage-2021
Радіємо, що Дія вже стала частиною життя українців.
Опитування проведено на замовлення проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні (Проєкт підтримки Дія)», що впроваджується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за підтримки Швеції
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)