Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького "Прозорий офіс"
25006, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 41/26, email: cnap@krmr.gov.ua
Новини

Аналогів центру адмінпослуг «Прозорий офіс» в Кіровоградській області немає

Вівторок, 9 березня 2021 16:00

На цьому наголосила керуюча справами виконавчого комітету Кропивницької міської ради Світлана Балакірєва під час публічного представлення головними розпорядниками коштів міського бюджету інформації про виконання бюджетних програм у 2020 році, у контексті розвитку сфери надання адміністративних послуг у обласному центрі.

 

Продовжив тему директор департаменту надання адміністративних послуг міської ради Олександр Нікітенко.

 

- Дійсно, Центра надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» єдиний в області, де надається така кількість послуг - 365: адміністративних, реєстраційних, видача дозвільних документів – 240 назв, соціальних – 95 назв, пенсійних – 30 назв. Це на 209 послуг більше, ніж на початок 2020 року. Фактично заявник може в одному місці здійснити дії від реєстрації народження дитини до оформлення пенсійних виплат, - відзначив керівник Центру надання адмінпослуг.

 

Основними завданнями роботи за його словами залишаються забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень (у терміни, встановлені чинним законодавством), спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

 

Розвиток системи надання адміністративних послуг у Кропивницькому здійснюється відповідно до «Програми реалізації вимог Закону України «Про адміністративні послуги» на 2019-2021 роки», затвердженої депутатським корпусом Кропивницької міської ради.

 

На І-му поверсі «Прозорого офісу» функціонують виключно фронт-офіси. Площа секторів очікування й обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов прийому відвідувачів і роботи працівників Центру. ІІ-IV-й поверхи - закрита частина (бек-офіси) призначено для опрацювання та збереження документів, справ, розміщення архіву.

 

В Центрі облаштовано 180 робочих місць, з яких на І-му поверсі - 80. У рамках міської «Програми реалізації вимог Закону України «Про адміністративні послуги» на 2019-2021 роки» значний фінансовий ресурс було спрямовано на: сервісне обслуговування комп’ютерної техніки на суму 87,0 тис. грн., картриджів - 5,0 тис. грн.; встановлення ліцензійної антивірусної програми на суму 63,0 тис. грн.; ресурсне обслуговування системи відео- та аудіоспостереження на суму 20,0 тис. грн.; придбання: маршрутизаторів та роутерів для забезпечення мережі Інтернет у приміщенні Центру на суму 25,4 тис. грн.; придбання мережевого комутатора на суму 18,4 тис. грн. за рахунок коштів спеціального фонду.

 

Олександр Нікітенко також відзначив, що «у роботі Центру (станом на 31 грудня 2020року) задіяно 14 виконавчих органів Кропивницької міської ради, 21 територіальний (місцевий) орган виконавчої влади. У порівнянні до початку 2020 року, кількість суб'єктів надання послуг зросла на 6 позицій».

 



Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адреса центру:
вул. Архітектора Паученка, 41/26
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)