З 1 листопада (субота) — новий порядок оформлення відстрочок
«Прозорий офіс» Кропивницького прийом заяв на отримання послуги розпочне 3 листопада (понеділок) згідно із робочим графіком ЦНАП.
ВАЖЛИВО:
Заява і пакет документів подається тільки особисто.
Заява формується засобами прталу Дія і має містити такі обов»язкові відомості про військовозобов»язаного:
1) прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності)
2) РНОКПП або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України)
3) дату народження
4) адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування)
5) адресу електронної пошти
6) контактний номер телефону.
До заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5 до Порядку призову
"Отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період" - це електронна публічна послуга, тому надається лише через Портал Дія.
Зверніть увагу!
ЦНАП не є суб’єктом прийняття рішення і тому:
не консультує щодо підстав для відстрочки чи форми документів;
не приймає паперові заяви;
не перевіряє правомірність документів.
Суб»єкт надання послуги (відстрочки) є ТЦК та СП за місцем реєстрації заявника – військовозобов»язаного.
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)






