Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького
Новини

За 2018 рік ЦНАПи перерахували в місцеві бюджети 3,4 млрд грн, - дані Мінрегіону

Понеділок, 28 січня 2019 09:34

З децентралізацією для людей змінюється якість послуг і, в першу чергу, —  адміністративних, яка надають в громадах за принципом «єдиного вікна» та «прозорого офісу». В Україні вже створено 775 ЦНАПів (125 в ОТГ), головний критерій яких — 30-хвилинна доступність.

Про це на прес-конференції «Реформи NON-STOP. Масштаб змін» заявив Віце-прем’єр-міністр — Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Серед лідерів по створенню ЦНАПів — Київська, Харківська, Дніпропетровська, Одеська та Львівська області. Якісно надана адміністративна послуга приносить громадам і прибуток. Так за 2018 рік місцеве самоврядування отримало додатково дохід в 3,4 млрд за надання адміністративних послуг», — заявив Геннадій Зубко.

За його словами, деякі ЦНАПи вже можуть надавати до 300 адміністративних послуг жителям ОТГ, включно з видачею біометричних паспортів. Приклад, Кочубеївська ОТГ, куди за послугами ЦНАП приїздять навіть із сусідньої Дніпропетровської громади.

«Для нас ключовою є не лише кількість, а і якість послуг через долученість ЦНАП до всіх необхідних реєстрів та передачі деяких послуг від рівня міністерств на місця. І ми вже почали це робити. Також за підтримки проекту  EGOV4UKRAINE у ЦНАПах запроваджується електронна система обміну даними «Трембіта» та інформаційна система «Вулик», яка пришвидшить роботу адмінцентрів у 10 разів. Минулого року система «Вулик» вже стартувала у шести пілотних ЦНАПах, а до кінця 2020 року її буде задіяно у понад 400 ЦНАПах по всій Україні», — розповів Зубко.

У вдосконаленні роботи ЦНАПів, суттєво допомагає і програма «U-LEAD з Європою», за підтримки якої у громадах буде створено та модернізовано 600 ЦНАПів до 2020 року.

Джерело:

Прес-служба Віце-прем’єр-міністра України





Координатор центру
Антон Шевченко
Відкриття центру надання Адміністративних послуг - це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям міста Кіровограда. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань виконавчого комітету міської ради.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адреса центру
вул. Велика Перспективна, 41
(Будинок Кіровоградської міської ради)