Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького
Новини

Внесено зміни до Закону про державну реєстрацію юросіб, ФОП та громадських формувань

Понеділок, 25 листопада 2019 16:57

Нагадаємо, що  02.11.2019 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав власності» від 03.10.2019 року № 159-ІХ , яким, зокрема, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. № 755-IV (далі – Закон № 755).

Так, внесеними змінами до Закону № 755, встановлено:

  • для державної реєстрації фізичної особи – підприємця документи можна подати до будь-якого суб’єкта державної реєстрації у межах України, як в електронній так і в паперовій формі;
  • для юридичних осіб можливість подати документи для проведення державної реєстрації без прив’язки до місцезнаходження такої особи діятиме у межах України лише у разі подання електронної версії документів, для формату подачі документів у паперовій формі – у межах області;
  • із числа суб’єктів, що здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації, виключені акредитовані суб’єкти (комунальні та державні підприємства), залишаються державні реєстратори місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, а також державні та приватні нотаріуси;
  • державний реєстратор встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації;
  • нотаріально засвідчені документи, на підставі яких проводиться державна реєстрація, викладаються на спеціальних бланках нотаріальних документів, що є додатковим захистом таких документів від підробки;
  • надано право керівнику юридичної особи на безоплатній основі в режимі реального часу засобами телекомунікаційного зв’язку отримувати інформацію про факт подання або прийому документів, поданих для проведення реєстраційних дій щодо такої юридичної особи;
  • у разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі). Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність, дійсність якої перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей.

Про це повідомило ГУ ДПС у Дніпропетровській області.





Координатор центру
Антон Шевченко
Відкриття центру надання Адміністративних послуг - це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям міста Кіровограда. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань виконавчого комітету міської ради.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адреса центру
вул. Велика Перспективна, 41
(Будинок Кіровоградської міської ради)