Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького
Новини

Спрощення у будівництві: зареєструвати декларацію про готовність об’єкта до експлуатації можна буде он-лайн за 1 день

Середа, 17 квітня 2019 08:33

Уряд прийняв постанову «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», спростивши реєстрацію декларації про готовність об’єкта будівництва до експлуатації. Тепер це можна буде зробити через зручний онлайн-кабінет за 1 день замість 10-ти. Це у свою чергу сприятиме покращенню бізнес-клімату в Україні та підвищенню позиції у рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business за компонентом «Отримання дозволів на будівництво». Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Сьогодні реєстрація декларації про готовність будівельного об’єкта до експлуатації здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дня її подання. Відповідною постановою КМУ запроваджується електронний кабінет забудовника, завдяки якому вже найближчим часом це можна буде зробити всього за 1 день шляхом подання декларації он-лайн. Це не лише зменшить час на оформлення документа, а й мінімізує будь-які корупційні прояви і впливи чиновників на прийняття рішень. Крім того, завдяки цим та іншим дерегуляційним змінам у будівельній галузі Україна зможе піднятися у рейтингу Doing Business за показником «Отримання дозволів на будівництво», — зазначив він.

Порядок функціонування електронного кабінету буде розроблений Мінрегіоном.

Зараз Україна — одна з лідерів за темпами зростання у Doing Business серед 190 країн. У загальному рейтингу наша країна займає 71 сходинку. А за показником «Отримання дозволів на будівництво» за 2 роки ми покращили позицію з 140 на 30-те місце.

За підрахунками експертів Світового банку, один пункт у загальному рейтингу Doing Business дає можливість додатково залучити близько $600 млн в економіку країни.

Довідково

Doing Business характеризує стан інвестиційного клімату в 190 країнах світу. Це результат щорічного дослідження, що оцінює простоту ведення підприємницької діяльності. Світовий банк розраховує цей індекс з 2003 року за такими критеріями, як легкість відкриття нового бізнесу, отримання дозволів на будівництво, реєстрація власності, отримання позики, захист прав інвесторів, сплата податків тощо.





Координатор центру
Антон Шевченко
Відкриття центру надання Адміністративних послуг - це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям міста Кіровограда. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань виконавчого комітету міської ради.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адреса центру
вул. Велика Перспективна, 41
(Будинок Кіровоградської міської ради)