Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького "Прозорий офіс"
25006, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 41/26, email: cnap@krmr.gov.ua
Новини

Олексій Чернишов: е-кабінет забудовника повинен мати чіткий алгоритм бізнес-процесу, який не дозволяє «випадково» отримати 17-поверхову будівлю замість 4-поверхівки

Вівторок, 14 квітня 2020 10:35

 

У Мінрегіоні відбулась робоча нарада під головуванням Міністра розвитку громад та територій України Олексія Чернишова щодо технічного доопрацювання та подальшої роботи Електронного кабінету забудовника (ЕКЗ).

 

У нараді взяли учать заступник міністра В’ячеслав Негода, перший заступник міністра цифрової трансформації Олексій Вискуб, голова ДАБІ Юрій Васильченко та голова ліквідаційної комісії ДАБІ Богдан Федоренко, а також заступник керівника Проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» /TAPAS Данило Молчанов.

 

Електронний кабінет забудовника почав працювати в тестовому режимі у грудні 2019 року. Цей сервіс мав мінімізувати участь чиновників та корупційні прояви під час оформлення дозвільних документів на будівництво об’єктів, завдяки автоматизації процесів. Проте через втручання у роботу кабінету та порушення з боку деяких забудовників, ДАБІ було вирішено призупинити роботу ЕКЗ з його подальшим технічним доопрацюванням.

 

«Без сумніву, електронний кабінет забудовника потрібен, оскільки має зробити будівельну діяльність комфортнішою та безпечнішою. Для мене, як Міністра, надважливо, щоб кабінет забудовника працював і при цьому – якісно. Він повинен мати чіткий алгоритм бізнес-процесу, який не дозволяє «випадково» отримати 17-поверхову будівлю замість 4-поверхівки. І це грубі порушення або технічного завдання, або виконавця. Наголошую, наразі діє тристороння Угода між ДАБІ, Фондом «Євразія» та виконавцем проєкту. Є технічне завдання, затверджене ДАБІ і підписано сторонами цієї Угоди, яке повністю регулює те, що повинно бути розроблено. ДАБІ, як і будь який інший орган влади, установа, організація – це перш за все люди. З одного боку дійсно маємо не ідеальну систему, з надто забюрократизованою архітектурою рішень, з іншого – кадровий склад керівництва, який за тижні роботи мав довести свою спроможність та організувати професійний підхід», – наголосив Олексій Чернишов. Міністр також попросив представників ДАБІ протягом наступного робочого дня надати пропозиції щодо урегулювання ситуації та термінів запуску електронного кабінету.

 

Наразі частина технічних робіт виконана, проте є кілька технічних та юридичних питань, які заважають відновити роботу електронного кабінету зараз. Також учасники з’ясували під час наради, що ДАБІ не ініціювала прискорення робіт по відновленню цього сервісу, відсутні коментарі та зауваження з боку ДАБІ як набувача. В той же час згідно з умовами тристоронньої Угоди від 12 грудня 2019 року “Сторони … підтверджують факт прийняття – передачі на користь Набувача електронної системи “Електронний кабінет у сфері містобудівної діяльності” (далі – Електронний кабінет), яка є результатом наданих Виконавцем та оплачених Замовником послуг за Договором, відповідно до Технічних вимог та Технічного завдання”.  Учасники наради вкотре обговорили питання зони відповідальності за роботу електронного кабінету,  адже “виключні майнові права інтелектуальної власності на створений Електронний кабінет належать Державі в особі Набувача та передаються Набувачу в безоплатне та безповоротне володіння. Набувач має право використовувати Електронний кабінет на свій розсуд, у відповідності до своїх завдань і функцій, визначених відповідними нормативно-правовими актами”. 

 

У свою чергу заступник Міністра В’ячеслав Негода зазначив: «Мінрегіон очікує від ДАБІ пропозиції щодо календарного плану та поетапного запуску ЕКЗ. Аби зрозуміти, що треба доробляти, в якому обсязі, у які етапи. Чекати ще півроку ніхто не буде».

 

Станом на кінець дня 14 квітня пропозиції від ДАБІ за результатами наради отримано не було.

 

Міністерство розвитку громад та територій



Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
 
Адреса центру:
вул. Архітектора Паученка, 41/26
(навпроти Краєзнавчого музею)
E-mail: cnap@krmr.gov.ua
веб-сайт: dozvil.kr-rada.gov.ua
тел. 0522-30-87-90, 050-377-70-22, 067-360-64-03 (багатоканальні)