Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького
Новини

Найближчим часом МВС презентує он-лайн сервіс відновлення посвідчення водія

Четвер, 5 грудня 2019 08:32

МВС представить сервіс, за допомогою якого можна буде замовити або відновити втрачене посвідчення водія он-лайн. Про це сьогодні, 4 грудня, зазначив заступник Міністра внутрішніх справ Сергій Гончаров під час презентації веб-сервісів.

«Не потрібно буде нікуди ходити, все це можна буде зробити або з персонального комп'ютера, або зі смартфона. Це дійсно той сервіс, який показує зміни у взаємодії держави і громадянина», ‑ сказав Сергій Гончаров.

Заступник Міністра повідомив, що для того, аби замовити чи відновити посвідчення водія вам потрібно буде зробити декілька кліків на будь-якому гаджеті.

«Наприклад, ви втратили документи. Що потрібно зробити? Потрібно мати електронний засіб ідентифікації вас, як громадянина, який може бути співставлений з інформацією в реєстрах. Ви заходите в електронний кабінет водія, зазначаєте, що ви тратили посвідчення, надаєте скан-копію медичної довідки про те, що у вас немає протипоказань. Потім обираєте, де вам буде зручно забрати посвідчення водія, сплачуєте 201 гривню бланка і вам надійде повідомлення про те, що можете забрати його в будь-який зручний час», ‑ сказав він.





Координатор центру
Антон Шевченко
Відкриття центру надання Адміністративних послуг - це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям міста Кіровограда. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань виконавчого комітету міської ради.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адреса центру
вул. Велика Перспективна, 41
(Будинок Кіровоградської міської ради)