Центр надання адміністративних послуг міста Кропивницького
Новини

Мінрегіон створив робочу групу з реформування системи архітектурно-будівельного контролю

Понеділок, 11 лютого 2019 08:51

а дорученням Віце-прем’єр-міністра - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадія Зубка створено робочу групу з питань реформування системи архітектурно-будівельного контролю шляхом впровадження електронного кабінету забудовника, онлайн-платформи “Прозора Держархбудінспекція” та розроблення нормативно-правових актів. До її складу увійшли представники Мінрегіону, ДАБІ, Державного агентства з питань електронного урядування України, Офісу ефективного регулювання, IDLO, TAPAS, урядово-громадської ініціативи “Разом проти корупції” та Конфедерації будівельників України.

“Від того, наскільки прозоро та відкрито здійснюється діяльність у будівництві, залежить якість робіт, залучення нових інвестицій і розвиток галузі загалом. Тому, аби унеможливити будь-які зловживання та корупційні прояви у будівництві, було створено робочу групу, яка займатиметься питаннями реформування системи держархбудконтролю. Зокрема, шляхом впровадження електронних сервісів, що унеможливить біганину від одного чиновника до іншого. Всі питання обговорюватимемо публічно і відкрито, і кожен зможе долучитися до участі”, – зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

На першому засіданні робочої групи було обговорено та напрацьовано низку питань, які потребують першочергового вирішення, а саме:

роз’єднання функцій контролю та адміністративної послуги за допомогою Технологічної картки видачі дозвільних документів на будівництво;
автоматизація подачі заяв на отримання дозвільних документів для будівництва об’єктів із значними та середніми класами наслідків (СС3, СС2);
підключення до електронного кабінету ДАБІ місцевих органів влади, ЦНАП та інших реєстрів;
посилення відповідальності осіб, які підписують дозвіл на виконання будівельних робіт та інші питання.





Координатор центру
Антон Шевченко
Відкриття центру надання Адміністративних послуг - це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям міста Кіровограда. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань виконавчого комітету міської ради.
Загальний графік роботи центру
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адміністратори ведуть прийом:
понеділок-четвер
з 8:00 до 17:00
у п’ятницю з 8:00 до 16:00
у суботу з 8:00 до 15:00
Адреса центру
вул. Велика Перспективна, 41
(Будинок Кіровоградської міської ради)